Social distance reminder in stijl

Amsterdam – De 100 winkels in de shopping mall Gelderlandplein in Amsterdam Buitenveldert trekken wekelijks gemiddeld 85.000 bezoekers. Sinds de uitbraak van het coronavirus is het belangrijker dan ooit dat al deze bezoekers een gepaste en veilige afstand van elkaar bewaren.

Eigenaar Kroonenberg Groep wil de veiligheid van de bezoekers waarborgen door bezoekers op een positieve en opvallende wijze aan social distancing te herinneren.

Tegelijkertijd is het voor het winkelcentrum cruciaal dat het plaatsen van deze friendly reminder geen afbreuk doet aan de karakteristieke en stijlvolle uitstraling van het winkelcentrum.

Nadat de aanvraag bij ons binnenkwam hebben we in de eerste plaats de stijl van het centrum, dat recentelijk vernieuwd is naar een ontwerp van architectenbureau Rijnboutt, goed onder de loep genomen.

Gelderlandplein wees lief doosletters

Bij FriJo zorgen we dat onze ontwerpen passen in het grotere geheel.

Om de impact van ons ontwerp te maximaliseren kwamen we met elkaar snel tot de conclusie dat het ontwerp dicht bij de ingang geplaatst moest worden. Daarnaast besloten we met de kleurencombinatie rood en wit een groot contrast te creëren. Voor bezoekers is dit ontwerp overdag daarom moeilijk te missen.

Gelderlandplein wees lief doosletters met kraan

Contrast in de kleurencombinatie zorgt voor extra aandacht.

De inwendige ledverlichting in de alumium-letters stelt zeker dat ook de bezoekers van (koop)avonden nog een keer nadrukkelijk op social distancing gewezen worden.

Doosletters amsterdam gelderlandplein wees lief keep distance

Met behulp van inwendige ledverlichting trekt het ontwerp ook in de avond de aandacht van voorbijgangers en bezoekers.

Omdat eigenaar Kroonenberg Groep en FriJo een passie delen voor kwaliteit, hebben we gekozen voor een krachtige acrylaat afwerking. Deze duurzame afwerking zorgt ervoor dat het centrum jarenlang met het ontwerp vooruit kan. De eigenaar hoeft zich daarbij geen zorgen te maken over verkleuring of verwering.

Voor ons lag de uitdaging niet in het fabriceren en plaatsen van de tekst, maar vooral in de beschikbare tijd tussen start en oplevering: slechts twee weken. Dankzij onze 60 jaar ervaring en onze geoptimaliseerde productiesystemen hebben we ook deze opdracht binnen de gestelde termijn kunnen leveren!

Doosletters amsterdam gelderlandplein wees lief keep distance frijo

FriJo beschikt over voldoende mankracht om snel te kunnen leveren.

Frijo-Gelderlandplein Wees Lief

FriJo heeft de juiste middelen om snel te kunnen leveren op iedere hoogte.

We zijn blij met de positieve reacties die we op deze Wees lief Keep distance campagne hebben mogen ontvangen. Een sterke en massale boodschap hoeft geen afbreuk te doen aan uitstraling of stijl.

Bent u zelf op zoek naar een creatieve en effectieve oplossing voor social distancing?
Neem gerust contact met ons op. Wij denken graag met u mee en maken een ontwerp dat past bij uw unieke situatie.

Wat dit kost?

Bent u geïnteresseerd in sterke gevelreclame? Geef aan wat uw wensen zijn en wij sturen u z.s.m. een offerte toe.