Sheraton Hotel was toe aan vervanging van de lichtreclame op hun hotel op Schiphol Rijk. Zodoende kwamen ze bij ons terecht. Met gepaste trots kunnen wij nu meedelen dat wij dit project naar tevredenheid van de klant hebben afgerond.

De lichtreclame van het Sheraton Hotel Schiphol schijnt weer zoals voorheen. Het is een heuse eyecatcher. De lichtreclame is al vanaf de landingsbaan te zien wanneer passagiers met het vliegtuig landen. Tevens is er aan de andere zijde een exact dezelfde gevelreclame geplaatst.

Dat is ook niet zo gek, want het logo heeft een diameter van 650 cm en bestaat uit 27 losse componenten. Deze losse componenten behuizen een totaal van 600 led modules.

De aluminium doosletters waarin het led gemonteerd is, schijnt naar achter. De gevelreclame wordt dus indirect verlicht. Dit geeft een zeer chique uitstraling (zgn. aureool effect).
In de slide show van foto’s kunt u zien welke processen vooraf gingen aan het prachtige eindresultaat.

Bekijk ook onze doosletter portfolio case.